قديم 30-01-2012, 03:21 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: تعديل فرامل اللانوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody112 مشاهدة المشاركة

هل فى طريقة لتحسين فرامل اللانوس الزبالة دى لتكون مثل فرامل الافيو يعنى لو ينفع نجيب طنابير وكالبرات الافيو ونركبهم على اللانوس مع التيل وكمان الماستر العمومى وكده يعنى هل الكلام ده ينفع ولا لا ولو فى طريقة تانية لتحسين الفرامل ياريت حد يقولنا
انا شفت واحد مهندس معاه جولييت ومركب عليها مكنة النوبيرا الخليجى ، وماشاء الله وابور زى الفل بس عاوز فرامل قطر توقفها فسألته قاللى انه مركب قدام مجموعة فرامل الاوبل ( طبعا مع تعديل الطنبورة والكاليبر بتاعها ) أتمنى ان حد من المتخصصين يرد علينا فى الموضوع ده