قديم 30-12-2011, 04:05 PM
wael tawfik wael tawfik غير متواجد حالياً

wael tawfik will become famous soon enough
افتراضي الحقوني عشان العربيه هتجنني

بدايه احب اشكر كل المشاركين والقائمين علي هذا المنتدي الرائع والذي اعتبره من افضل المنتديات العربيه علي الانترنت لما فيه من حب واخلاص وكنت اتمني ان اكون ذو خبره في السيارات لاشارك في المنفعه

انا معايا لانوس 2010 عامله 80000 كيلموميتر لاني بسافر بها كتير للشغل وجننتني خلاص ومعنتش حاسس اني سايق عربيه
  • العربيه صوتها عالي جدا خصوصا اثناء الدواره صباحا عامله زي العربيه النقل بس لما بتسخن الصوت بيهدأ شويه
  • دائما احس بخشونه في الدواسات احسها في رجلي وانا ماشي علي الطريق
  • المشكله الكبري عندي ومحدش من الصنايعيه عرف يعمله هي ان العربيه بتعوم معايا بدايه من سرعه 90 ولو دخلت ال 100 افقد السيطره علي العربيه وتنيها تروح يمين وشمال مني والاقي الدريكسيون عمال يتحرك لوحده وتحس انه خفيف جدا جدا وبقي حلم حياتي اني اجيب ال 120
كمان بحس ان الهواء بيحرك العربيه وممكن ينقلني من حاره لحاره لو مش ماسك الدريكسيون جامد
وايضا العربيه بتتمرجح يمين وشمال بدرجه غبيه جدا اكنك راكب جمل
وفي الدورانات الحاده بحس ان العربيه بتلف علي سيفها بمعني انها بترقص بيا جامد ويا سلام لو الملف فيه اسفلت بارز الاقي نفسي بقيت في حته تانيه خالص
  • عملت ترصيص وزوايا3 مرات عند مراكز مختلفه ونهم مره في التوكيل(المفتريين) ومنهم ناس قلولي ان عايز اعمل زرجينه وانا مرضيتش
  • عملت كروس للكاوتش
  • علما بانني من فتره كنت لبست في رصيف عشان افادي شخص وجلبه المقص الشمال بوشت وغيرت المقص كله في التوكيل
تفتكروا ايه يكون سبب المشكله الرئيسي علشان محدش من الصنايعيه يشتغلني لانكم عارفين ده طبعا
وكمان لو حد يعرف حد امين يدلني عليه يكون قريب من شبرا او حتي في طريق العاشر من رمضان
وجزاكم الله عنا خير الجزاء