قديم 25-12-2011, 03:30 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ضمان العربية الجاك و حقيقتة ؟؟؟

إحنا إتكلمنا فى الموضوع ده بإستفاضه قبل ذلك وياريت تقرأ الرابط ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=61621

عموما أنا مش حاطط أمل فى موضوع الضمان ده وبفكر أطلع من الضمان وأغير زيت وأربط عفشه هنا فى العريش بدل السفر والبهدله .
أنا معايا هنا فى العريش 4 من ملاك الجاك وكلهم خرجوا من الضمان وبيقولولى أنت محتاج الضمان فى إيه .....هتوجع دماغك على الفاضى ....أى قطع غيار فى العفشه والكهربا والموتور هتغيرها بلانسر بوما .....واحد منهم غير طرمبه البنزين (وهى موجوده أسفل الكنبه الخلفيه بالمناسبه ) بطرمبه لانسر 2008 وجابها بمبلغ 230 جنيه كورى الاصل بينما لو جابها من التوكيل تمنها أكتر من 700 جنيه ....وقالولى أى ميكانيكى أو كهربائى بيشتغل فى الانسر هيفهم فيها .....عشان كده أنا بفكر أخرج من الضمان .........مع تحياتى يااستاذ أحمد

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله