قديم 25-12-2011, 04:30 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هوائي تليفزيون السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esafegypt مشاهدة المشاركة

انا ركبت ستاليت فى العربية جبت طبق صوغير وقصيت منه كتير عند واحد خراط ورشيته بلون العربية وجبت انفرتر علشان اوصل له كهرباء من الولاعة وغيرت البطارية وجبت بطارية جهد اعلى من اللى كانت موجوده والستاليت اشتغل كويس وعلى تلفزيون الصوغير خالص اللى اصغر من ال 14 بوصة وركبت ماتور صوغير تحت الطبق علشان اجيب الاشاره بيه
وكله تمام بس الاشاره موش بتيجى وانا بتحرك بالعربية لكن لما اكون واقف او راكن منتظر حد او بنتفسح او اى حاجه بشغلة وبظبطت التردد والاشارة وبيجيب احلى قنوات هبق انزلكم الطريقة بالظبطت لو جالى وقت ان شاء الله وعموما هي سهلة جداااا
لو سمحت قول الفكرة كاملة علشان بجد ديه فكرة اكثر من رائعه وفعلا انا كنت بفكر فى كده زمان بس كنت بفتكرها فكرة مجنونه وبجد انا احى حضرتك على الفكرة ديه وياريت حضرتك تفهمنى الفكرة ديه وتشرحها ياريت ينوبك ثواب فينا