قديم 06-07-2009, 01:50 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع القرصان أحمدكار وباقى القراصنه !

سلمنا على الشباب و باى باى هاى مع السلامه شيرى ! و أحمد كار أصر يفرجنى على انجازاته فى الفيرنا !

هوه قلب عدادها ل بى ام ! أنوار حمرا و بيضاء و شغل لمبة الشنطه ! ( بفكر أستعين به فى الكورولا ) لآن

نور التابلوه من أول يوم مخنفس كده و بتشوفه بالعافيه ! المهم قال لى ان سومو منتظرنا فى ميدان ابن سندر

بس المشكله انه ما يعرفش فين ابن سندر ده ! ptmnlo123per1106 طبعآ لآنه ساكن فى مدينة نصر و ما يعرفش
الآماكن البيئه دى ! ptmnlo123per144 فقلت له أنا طبعآ عارف ابن سندر و أم سندر و الواد سندر كومار كمان ! تعالى

ورايا و طبعآ حاولت أزوغ منه بس لم يمكن ! و زوغت منه فعلا عند مصانع ايديال و طلبنى على الموبايل علشان

أنتظره و انتظرته فعلا ( ان كنت انت قرصان أنا ألعبان ! ) و فى الطريق الساعه يمكن بقت 12 منتصف الليل !

و سألونى انت كويس ! فقلت لهم أنا مخطوووووف ! فصدقوا وانزعجوا جدآ فضحكت و قلت لهم ازاى أبقى

مخطوف و القراصنه سايبين الموبايل معى ! ptmnlo123per154 المهم وصلنا عند اشارة روكسى/ جسر السويس

ووجدتها زحمه جدآ و ممنوع الدوران لليسار ! قمت مكمل لميدان قصر الطاهره وواخد دوران عكسى غلط

100% يعنى مشيت فى اتجاه القادم لكى أخلص ! و طبعآ أحمدكار ورايا بدون تردد ! و دى فيها غرامه 1000ج

و 3 شهور حبس ! بس ربنا سلم ! و بعد دقيقتين كنا فى ابن سندر و قابلنا سومو بالترحاب و ركب سيارة

أحمدكار و أنا ورائهم ليخطفنا الى الخن أو المعتقل !

آسف للتفاصيل الممله لكن ذاكرتى أحيانا بتكون تصويريه علشان تقرأ وانت بتشوف فيلم فى نفس الوقت !

يتبع !! Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127