قديم 17-12-2011, 05:31 AM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه هو احسن موضوع قرأته وعجبك على مصر موتورز

جميل اوي الموضوع ده ..
و بيفكرني ليه اول مرة دخلت المنتدى هنا و كنت بعمل سيرش على جوجل على البونتو الكلاسيك و لقيت نفسي هنا عمال اتنقل بين اقسام المنتدى الجميل ده لغاية لما عملت account و اصبحت مدمن رسمي برغم انشغالي الشديد و حتى بطلت ادخل على الفيسبوك ..
و المواضيع الجميلة اللي هنا مالهاش اول من اخر ..
و ان كان اجمل ما قرأت على هذا المنتدى مواضيع استاذ محمد جنيدي على اليهود و هولندا و الاجواء الجميلة اللي بيعيشنا فيها و قدرته الاكثر من هايلة على تذكر التفاصيل ..
و الموضوع بتاع ريتشارد بورنيش ده و رد المهندس ابو نورا الاكثر من رائع ..
و استطلاعات المهندس تامر ديزل اللي بتولع المنتدى ..
و موضوعه عن التريللا اللي لسه مكملوش و خصوصا الجزء الاقتصادي بتاعه ( و انا موش هاسيبك يا تامر باشا لغاية لما تخلصه )..
و كل الخناقات بين كورسير و مرمر اللي دايما كورسير بيجيب فيها مرشيدير ..
و مواضيع المهندسة سلوى عن واجبات الزوج و الزوجة جزاها الله خيرا ..
و اخبار استاذ يحيى اشرف ..
و تغطية معرض فورميلا الاهرام بالصور ...
و لو فضلت اقول موش هاخلص ..
و مواضيع تانية كتيييير اوي و ناس تانية كتييير اوي بتكتب و تخصص جزء من وقتها لافادة الناس و لوجه الله تعالى ..
و الف الف شكر لكل اعضاء هذا المنتدى الجميل ..
و طبعا لازم نبعت ورد لكل اللي افتكروني ..
:GR OWIN~12:

Dr.wael el7yran