قديم 14-12-2011, 11:16 AM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of
افتراضي رد: مفاجأة فظيعة .. السرعة القصوى لصنى 2011 اوتوماتيك مقفوله 160 كم بس :((

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elm3alem مشاهدة المشاركة

يا باشا قلت كده للمهندس قاللى يباه اللى بيقولك كده بيضحك عليك .... لانه مفيش صنى 2010 او 2011 مش مقفولة .. اللى مش مقفوله 2009 .. و بكل اسف مش هاقدر اكذبه لانى شغال فى شركة و معايا سته وصلوا بيها فعلا حتى 160 و قفلت على كده و مش بتزيد فانا معايا 6 بيايدونى و واحد او اثنين بيقولوا عكس كلامى ففى الغالب كلام المهندس صح هو أدرى منى و منك و فى نفس الوقت اللى قاله صح و رده كان جااااااااااااهز مش بيفتكسلى اى حوار و السلام

شكرا ليك

صدقنى انا بحاول بس اساعدك وخصوصا لانى بحب الجرى وعارف يعنى ايه عربية جديدة وزى الصنى وهورس بور 118 حصان ومتجيبش غير 160 بس طبعا حاجة تخنق ولكن صدقنى انا صاحبى ده معايا فى الشغل وامبارح اول ما لقيت مشاركتك روحت وسالته على طول وقالى اللى انا كتبتهولك امبارح وصدقنى ممكن المهندس مش عاوز وجع دماغ والكلام اللى قالهولك ده هو حفظه وقاله قبل كده لحد زيك كان عنده نفس المشكلة عشان كده رده كان جاهز وبعدين ازاى تبقى عربيات اقدم من عربيتك بكتير وكمان هورس بور قليل جدا وتعدى عربيتك زى الفيرنا والانوس وكمان ياراجل دى البريليانس موديل 2009 مع واحد تانى صاحبى وصل بيها لغاية 200 وهى مانيوال 106 هورس بور يبقى الكلام مش منطقى بالمره حاول تسال حد تانى وربنا يوفقك