قديم 12-12-2011, 02:49 PM
الصورة الرمزية noor a.s
noor a.s noor a.s غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرية - مسلمة - You can win life by all means, if you simply avoid two things in your life... Compa
التخصص العملى: اعمال إدارية
هواياتي: القراءة - الصداقة

noor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud of
افتراضي رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

رحت صيانة ال5 ألاف وياريتنى ما رحت دفعت 145 ج زى الشاطرة ومحدش عملى حاجة من اللى قلت عليها نقوله صوت العربية بيعلى يقول عيب فى الفيرنا .. نقوله الفتيس اوقات بيتقل يقول عيب فى الفيرنا نقوله طب النور عاوز يتظبط يقول هنبص عليه ولا عمل حاجة نقوله فى صوت ونة فى الكاسيت يوقل روح توكيل الكاسيت بجد انا متغاظة جدا منهم ومحدش يقولى كان المفروض متستلميش او تتعملى كذا ولا كذا خلينا فى المفيد اعمل ايه دلوقتى ؟؟؟؟ وايه اللى ممكن يتعمل بره وميخسرنيش التوكيل وبعدين نفسى اعرف عملوا ايه غير تربيط العفشة اللى أى ميكانيكى كان عملها ولا اتكلفت حتى 50 ج ؟؟
ولا رأيكم ايه ؟؟