قديم 11-12-2011, 08:44 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة قرفاني في الجيتا اي حد عندة حل لو سمحتم؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

انا الحمد الله بخير وانت واحشنى كتير جدا جدا جدا ويارب تكون دايما بخير

انا كدة فهمتك وفهمت الى فى دماغط بالضبط ... بينى وبينك اكتر حاجة بتوحشنى فيك الاستفادة الى بطلع بيها منك فى اخر كلامنا مع بعض

وكلامك صح مليووووون المية ... بس فى الوضه البيعى ان الجنط لما بيكبر الكاوتش بيقل وفى الاخر هتلاقى ان المساحة الكلية متساوية ( بس دة فى حالة ان الجنط ياكل من الكاوتش او الكاوتش ياكل من الجنط ... طالما جبت مثلا جنط 17 يبقى الكاوتش هيكون رفيع ولو جنط 15 الكاوتش هيكون تخين وفى الاخر الحجم الكلى هيكون واحدة ومش هيكون فى اختلاق فى حسابات الكمبيوتر )

غير كدة يبقى الامور هتتلخبط ومش هيكون فى قرايا مضبوطة زى ما حضرتك قلت
عشرة على عشرة يا حمادة باشا فعلا لو القطر الخارجى النهائى زى بعضه مش حتأثر على قرائة السرعة و المسافة
حبيبى و الله

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا