الموضوع: وظائف شاغرة
قديم 05-12-2011, 02:43 PM
abu_ruqayyah abu_ruqayyah غير متواجد حالياً

abu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond repute
حصرى مطلوب للسعودية ( متجدد)

مطلوب مساحين
لشركة مقاولات فى الدمام
الراتب على حسب الخبرة وبالاتفاق مع مندوب الشركة ( والمعلومة اللى عندى ان متوسط الراتب 3000 ريال )
المقابلة بعد بكره 7/12/2011 من 10 الى 12 ظهرا
مكان الشركة 22 ش سليمان اباظة - المهندسين

لو حد ليه قريبه او حد يعرفه مساح وعايز يسافر ممكن يخليه يكلمنى او يجيلي يوم المقابلة ويقولى انا من طرف فلان فى مصر موتورز .....على فكرة الشركة دى كبيرة ومحترمة واسمها شركة العجيمي ( المفروض ما اقولش اسماء شركات او مرتبات بس عشان انتوا اصحابي )

انا مش باخد عمولة يارجالة ولا عايز حد يقولى هشوفك والكلام دا ربنا يكرمكم بلاش احراج بس الشركة هنا بتاخد فلوس عشان حاجة اسمها رقم النت ورسوم تأشير وعمولة الشركة ودى بقي انت وشطارتك مع المدير وكمان اانا ممكن اتوسط فى الموضوع )

وان شاء الله لو صادفتني شركات حلوة هنزلها هنا وهقولكم عليها وتعملوا ايه وكدا