قديم 04-12-2011, 08:28 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: استرجاع سيارة الشركة المسروقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن شرف مشاهدة المشاركة

الحمد لله على سلامتك وانت غالى عندنا ياكورسير وعا

وزك توصفلى احساسك كان ايه؟
الله يسلمك يا غالي والله يا استاذ حسن الله لا يوريك الموقف ده لاني بعد ما خلصت الموضوع محستش بنفسي وصداع رهيب ماسك دماغي من امبارح لحد ما بكلمك دلوقتي حتي النوم مش عارف انام من القلق وكل شوية احس ان عربيتي هيه اللي بتتسرق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

الظابط لما روحنا بالغنا قالنا ان العصابة احتمال يتصلوا بيكوا في اي وقت شوفوهم عايزين كام واديهولهم ???
الكلام ده بجد ؟؟؟ ايه يا عمنا افلام الرعب ديت فكرتني بالمليجي ورستم...؟
الف حمد الله علي سلامتك ...
الكلام اللي الظابط قالهولك ده بجد..؟؟؟

والله بجد يا دكتور نوح والواحد فعلا بقا مزهول من الكلام ده بس قالنا الكلام ده بعد الحاح وضغط مننا عليه اننا نتصرف ازاي في الموقف ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

انا بقرا الموضوع وانا متوتر والله مابالك انت بقى اللى فى الموقع والله انت شجاع فعلا بس الحمد لله وبكدة انا قلقت اكتر عندنا فى السويس سرقوا العربية ومضوا الراجل على بيع وشراء بالغضب وبعد كدة اتصلوا بية واخدوا فلوس وادولوا العربية والعقد الغريب انى الموضوع دا تم فى ثلاث ساعات لا اكثر
بس صراحة طلعوا امناء جدا ورجعوا العربية سليمة وكل حاجة موجود هى دى الامانة يا جماعة شوفتوا

ههههههههههههههههههههههههه هه

الله يسامحك يا ميمو فكرتني بالراجل وهو بيكلمني وبيقولي صلي علي النبي يا معلم ههههههههههههههههه

حسيت اني بكلم واحد مؤمن فعلا ههههههههههههههههه

بس بأمانه انا كنت رافض المبدء من البداية ورافض اني اقابلهم بس لما لقيت زميلي في الشركة حواليا ده شجعني اكتر وطمني