قديم 04-12-2011, 01:02 AM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو حد عمل بال-516 أكتر من 100 ألف كيلو يا ريت يفيدني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة stonecoldmido5 مشاهدة المشاركة

للاسف عندي العربية دي ومغير الطنابير مرتين في 3 سنين في توكيل الصفوة في اسكندرية و اشتكيت كذا مرة بس مفيش فايدة وقالولي ان الطنابير بتسخن شوية في الموديل ده وعشان كده اما تدخل في مية عالية شوية و مع الضغط علي الفرامل فسطح الطنبورة بتتعوج و اللة الكلام ده مش من عندي و يا ريت حضرتك متتريقش انا بقول رايي و ربنا شاهد ع كلامي و ماليش اي مصلحة مع اي طرف و بتكلم عن تجربة و العربية لسة معاية موديل 2009
والله انا مش باتريق بس حضرتك بتبالغ اوى امال يعنى العربيات اللى ماشيه تاكسى تعمل ايه اى عربيه فى العالم كالما رجللك تقيله على الفرامل باستمرار لازم تاكل تيل وطنابير وبالنسبه للعفشه طيب بس انا عايز حضرتك بالامانه تركب اى عربيه نيسان صنى وتقولى هاتحس بيه او لانسر يابانى اللى عفشتها رياضيه وقولى هاتحس بيه ؟؟؟؟؟؟ والله هتلاقى نفس اللى بتقوله فى الاسبرنزا وبالعكس وهى دى مشاكل العفشه الرياضيه اللى سوست العربيه فيها ناشفه جدا بتدى ثبات عالى فى السرعه ولكن بترزع فلاى المطبات ولازم تعرف ان مافيش دوله فى العالم كله عندها المطبات اللى عندنا ........ولو عايز الحل اللى يريحك او ممكن تغير بمساعدين وسوست لانسر يابانى وتحس طبعا بتحسن شويه وده طبيعى لاان اللانسر 130 الف والاسبرنزا ب 60 الف