قديم 28-11-2011, 08:56 PM
Andrew_97 Andrew_97 غير متواجد حالياً

Andrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: رينو كليو كااااااااااارثه بجميع المقاييس موضوع مهم جدا للنقاش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كومندا مشاهدة المشاركة

اما اشوف شركه عالميه عملت عربيه الرفارف بتعتها والسقف فبر هبقا اقتنع بعربيه رفارف وسقف من الفبر
وكفايه ان حضرتك عندك خبره وعارف ان الميجان لما بتتباع مبتجبش نص تمنها ما بالك لما تبقا فبر بقا
وانا مش معترض على العربيه انا قولة انى بعشق الميجان بس انا بتكلم على ان ازاى الفبر هيتحمل او هيمتص الصدمه عن الصاج
انا لما بشوف عربيه عمله حادثه اول شى مبيكونش موجود فيها الاكصدام لانه اتفرتك من الخبطه او اتعجن جوه العربيه

فى النقطة دى يبقى حضرتك مش فاهمهما لان دى نظرية مش هقدر اشرهحالك لأن انا نفسى اخدت وقت كبييير عشان افهمهما بس بالاختصار المختصر ان فى حاجة اسمها FORCE الفورس دى ان لما تبفى فى عربية فتكتسب سرعة لما لقدر اللة تعمل حادثة لو الحادثة دى مافيش حاجة تمتصها الفورس هتوصلك وحضرتك هتتخبط لقدام اكتر طيب اية الحل ؟؟؟؟الحل مش حديد لأن الحديد هيوقف فى وش الفورس دى فابلتالى الفورس هاتكملك اما لو لو جزء صغير مثلا منة فيبر فالفيبر الى بيتكسر دة بياخد جزء كبير معا من الفورس فالفورس الى توصلك اقل مثل بسيط لو حضرتك رايح تشتكى من حاجة معينة فى شركة هتاقبل مثلا واحد مسئول صغير لو لقيتوا بيتهرب و يلوع مع حضرتك هتعمل اية هتقول عايز اققبل الى اعلى منة عشان مافيش فايدة معا اما لو الراجل عمل كل طلباتك فكدة هو بيمتص غضبك الى امتص غضبك دة هو الفيبر يارب اكون اقدرت اوصلك الفكرة تحياتى

لا تتحدى إنساناً ليس لديه ما يخسره |
رابطة حائزى الفلوانس :
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=71807

اعتذر عن عدم تواجدى كثيرا