قديم 22-11-2011, 10:17 PM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكيد بعد كلمة المشير وتحقيق كافة المطالب يجب فض المظاهرات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريهام79 مشاهدة المشاركة

حضرتك بتفكرنى برد فعل الناس بعد الخطاب العظيم المؤثر للرئيس السابق وبعدين طلع بعد كده ان التحرير عنده حق لما اصر على تكملة الاعتصام وبقدرة قادر حضرتك طلعت احتفلت وسبحان الله مرتبك زاد او قمت بالاعتصام لزيادة مرتبك وعلى فكرة انا لا اقصد حضرتك تحديدا ولك كل الحق فى رأيك انا بقصد ناس كتير رأيهم زى رأيك نفسهم يستقروا لكن مش كل الناس بترضى بأنصاف حلول وانا مش بقول تنزل لكن على الاقل ان لا تقلل من شأنهم واتركهم وادعى لهم
على فكرة انا عمرى ما قمت باعتصامات علشان ازود مرتبى لانى عارف الحاله الاقتصاديه السئيه اللى مصر فيها و انا شايف ان خطاب المشير انهارده فى كل الحلول وكل المطالب اللى الثوار عاوزينها . انتخابات رئاسه يونيو2012 .. وقال لو انتو عاوزين المجلس العسكرى يسلم السلطة دلوقتى اعملوا استفتاء وهو ايسلم السلطه حالا لاى حد حضرتكم تختاروا البرادعى العوا انشالله تيجيبوا نتنياهو او بوش طب ممكن اسالك سوال حضرتك عاوزه ايه تانى اكثر من كده .