قديم 25-06-2009, 09:30 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Bolbolan يطلب المساعده فى التفكير لشراء....

النيو اكسنت اللي بسمعه عنها انها ثباتها حلو و سريعة و كويسه بس عفشتها ناشفه و حاجتها مولعععععععععععععععععععععع ععععععععععة فعلا حاجتها غالية جدا جدا جدا ولا اكنك راكب الماني مثلا !

النيو سيراتو تحفه جميلة جدا في نظري رغم اني مبحبش الكوري و عندي الابيزا بتاعتي احسن منهاptmnlo123per122 ده عندي انا مش عند الناس ptmnlo123per1147

بس بصراحة النيو سيراتو احسن بكتير انما فرق ال 45 الف انت اولي بيه طبعا خصوصا ان الاكسنت موتورها جراي برضه 1600 cvvt و 113 حصان مش ضعيف يعني بس اضيق من السيراتو و شكلها مش حلو زيها انما هي كلها مبررات يمكن التغاضي عنها في سبيل 45 الف جنيه مصري فقط لا غير ptmnlo123per122

IBIZA