قديم 18-11-2011, 07:28 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربية الرينو اللوجان الهاتش باك فين يا جدعاااااان ؟؟؟!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amriar مشاهدة المشاركة

كنت في السجل المدنى فرع مدينه نصر اللى داخل قسم شرطه مدينه نصر اول .. لقيت العربيه اللوجان البيضاء و صورتها في الخفاء

قولت لازم أشارك اللوجانويه الجامدييين

فعلا مكتوب عليها 1400 بس كمان ما عليهاش الشريط الكروم اللي في شنطه العربيه و دا معناه انها من غير كماليات.. هل للتوفير ولا لحاجه تانيه ؟؟ مش عارف

انا كنت قريت خبر عن اللوجان دفعه الشرطه دي بس كانت المفروض لوجان MCV مش عارف هل هايكون في النوعين ولا ايه ؟؟

اسيبكم مع الصوره ..

غريبة اوى اللوجان الـ 1400 cc دى !!

اعتقد ان دى اللوجان الفاضية basic اللى نزلت فى الاول ب 56 الف .. صح ولا ايه ؟؟

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ