قديم 17-11-2011, 07:11 PM
الصورة الرمزية borio1704
borio1704 borio1704 غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات، أحب اليابانية، الكورية، ولا أفضل الأوروبية
التخصص العملى: استشاري نظم جودة
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

borio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قواعد اختيار زيت الموتور.. إزاي تعرف الزيت المناسب؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymangalal مشاهدة المشاركة

الف شكر لموضوعك المتميز
واحب افيد باقى الاخوة اللى بيسألو على نوع الزيت المناسب لسيارتهم انه يشوفوا الكتاولج بيقول ايه لو مش عنده ممكن يحمله من مواقع كتير لان الاخ الفاضل صاحب الموضوع كتب توجيهات لاختيار الزيت لمناسب مع شرح خواص الدرجات المختلفة فا ما اعتقدتش انه هايكون كتالوج لكل العربيات ههههههههه ويقول لكل واحد عن الزيت اللى يناسب عربيته واكرر كلامه اللى قاله للاستاذ:khaabas وطبعا الكلام برضه لكل اللى سأل واللى هايسأل...
راجع الرمز بتاع الـAPI وقارنه مع الكتالوج بتاع العربية... لو الزيت مستواه أعلى استخدمه وانت مغمض
وشكرا له مره تانيه
أشكرك شكرا جزيلا.... لسببين

أول حاجة .. كلامك المشجع

تاني حاجة... إنك قلت الكلام اللي كنت عايز أقوله... بس كنت خايف لا الناس تفتكرني مش عاوز أساعد

...