قديم 22-06-2009, 08:00 PM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خبر عاجل :-(المنتخب البرازيلى تعرض للسرقه )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادى مشاهدة المشاركة

يا سيدى انا هادى خلاص انا قررت متفرجش على الكورة تانى و لا منتخب و لا أهلى و لا زمالك عشان كفاية كده حرقة دم, دول شوية عيال ميستحقوش الواحد يتفرج عليهم حتى.
.
يا اخى حرقة دم على اية بس انا مش فاهم , مبارة و خلصت , بطولة ولم نوفق فيها , هى كانت مبارة رياضية ولا حرب , دى رياضة يا , و المفروض الرياضة تجمع الشعوب و تعمل سلام و حب بين الناس , مش خناق و حرقة دم .

اة صحيح كان حيكون جميل اننا نكسب , انما انت فى النهاية متفرج , يبقى تتقبل ما يحدث بصدر رحب , اية المشكلة ان المنتخب لم يوقف فى المبارة اية المشكلة ان حسن شحاتة لم يوفق فى المبارة , احنا بشر و كلنا يصيب و يخطء , و لازم فى النهاية فى خاسر و كسبان , اوقات بنكون الفايز و اوقات الخاسر .

مافيش فريق بيكسب على طول و مافيش فريق بيخسر على طول , و دى مش معركة حربية , دى مجرد مبارة رياضية , و مش اول ولا اخر مبارة حنخسر فيها .
المباريات كتير و البطولات كتير , المهم ان اللى بيجتهد فهلا هو دة اللى نشجعة وندعمة بغض النظر عن النتيجة , لان النتيجة دى مش بتاعت حد , و ياما ناس اجتهدت او تعبت سنين ولم توفق فى النهاية , مش معنى كدة انها فشلت او انها مقصرة لكن ارادة الله و قضاء كان كدة و كلها ارزاق ربك مقسمها .

يبقى الموضوع يكون فى حجمة مش اكتر او اقل , ومافيش داعى نجلد نفسنا بعد كل خسارة .