قديم 03-11-2011, 01:56 PM
abdulkhaleq abdulkhaleq غير متواجد حالياً

abdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really niceabdulkhaleq is just really nice
افتراضي رد: المختصر المفيد في الإلانترا الجديد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

ربنا يزيدك من نعيمه ان شاء الله وعلى فكرة مش كل المصريين بتوع بطاطا كفاية ان فيهم واحد مثلك وصدقنى فى كتير انا احييك على تقييم العربيه ولكن ملوحظتى ان احنا مرغومين على العربيات دى بالسعر ده طب انا عايز اشترى عربيه ب110 زيرو بصدق والله قولى اركب ايه انا عايزها عائليه وشبابيه فى نفس الوقت ؟
أشكر مرورك الكريم
وانا عمري ما قلت ان كل المصريين بتوع بطاطا وانا اعتبر نفسي اقل واحد كعلم وممكن اتعلم من اي حد
بص انت قلت نقطتين
احنا مرغمين على اسعار لأنها قدامنا أوك؟ طيب ازاي نغير من الواقع ده ؟
واحد عايز يجيب عربيه مثلا بس زيرو, طيب الزيرو في الرينج ده عادي يعني ولو هيركب حاجه أعلى لازم يزود
طيب ايه الحل ؟؟
يركب كسر زيرو, انا عارف ان في ناس كتير مش بتحب ده بس هنعمل ايه ؟
ماهو بالسعر ده غالبا هتركب كوري
في accent rb شفتها بس مش مصري هيا تقريبا خليجي أو استيراد مش فاكر بصراحه
العربيه غير بتاعة مصر خالص
شاشة نافيجيشن و ABS و EPD و مثبت سرعه و بلوتوث وكمان ديسكات قدام وورا (ماتخفش مش هتعوم منك ههههه) وأظن 2 إير باج
في الهوندا سيتي بس هتزود المبلغ شويه وممكن تاخد خصم محترم على موديلات السنه اللي فاتت لو لسه عندهم وموديلات السنه الجديده نزلت (الاتنين نفس الشكل على فكره)
انما لو هتركب كسر بالسعر ده ممكن تركب هوندا سيفيك وحاجات كتير وصدقني ك سعر قصاد الامكانيات اي كسر (محترم ونضيف) هيكون مش فارق خالص وكأنك راكب زيرو برضه
ده لو عندك استعداد تغير مفهوم الزيرو
وربنا يوفقك