قديم 27-10-2011, 05:43 PM
MOSTAFA SALLAM MOSTAFA SALLAM غير متواجد حالياً

MOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of lightMOSTAFA SALLAM is a glorious beacon of light
افتراضي رد: مانوال ام اتوماتيك ....ما تدفعش كتير وتركب مانوال .........ليييييييه؟؟؟

انا كنت بقول كدة برضه فى الأول و لغاية دلوقتى بفضل المانيوال لقلة الأعطال و المشاكل خصوصا انا اقل فتيس اوتو دلوقتى ب 12 الف جنيه 36_1_5 [1]
و دة حصل مع واحد صاحبى معاه اوبل فيكترا 98 عربيته جابت فتيس و كان قدامه خيارين يأما يشتريه ب 12 الف يأما يقلبها مانيوال و طبعا الراجل قلبها مانيوال و بعها: يبكي :
بس دة ميمنعش ان الأوتو راحة يعنى انا من 3 ايام كنت راكب كورولا اوتوماتيك و مش عاوز اقولكم كنت عامل ازاى كنت حاسس انى راكب عربية فى الملاهى كل اللى بعمله بدوس فرامل و بنزين بس : playing_music :
لكن فى عربيتى المانيوال و هى رينو لوجان للعلم و جبتها مانيوال علشان مفيش منها اوتو و على الرغم من ان دبرياجها ناعم و خفيف جدا بس رجلى يتنمل من كتر مبمور و مبلاقيش حتة اجرى فيها اساسا بس نعمل ايه بقى كل واحد و حسب استخدامه و بعدين دى اراء و اختلاف الرأى لا يفسد للود قضية و لو اتفقت الأراء لبارت السلع .