قديم 20-10-2011, 09:39 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: امريكى اتصل على برنامج ريشارد بورنيش....

يا باشا الرسالة وصلت والحمد لله انا نجحت فى الاعدادية من زمان

ثانياً بقى انا اقولك طبعة العيد المئوى بتاعة دار الكتاب المقدس وانت تقولى من على النت
اضف لمعلوماتك ان دار الكتاب المقدس اسست اول مكتبة فى 1883 وطبعة عام 1983 ديه تسمى طبعة العيد المئوى وديه نسخة قياسية بالنسبة للكنيسة القبطية الارثوذكسية المصرية والبعض يعتبرها افضل واحدث ترجمة عربية وده سبب استخدامى ليها فى اى مناظرة و عموماً بطمن حضرتك متعبتنيش ولا حاجة انا عندى اكتر من نسخة فى مكتبتى اللى فى الصالة مش بعيد خالص

ثالثاً احييك على انك انسحبت وقررت متواصلش التدنى حسب وصفك وطالما مفيش فى جعبتك غير التدنى يكون افضل تسيب غيرك يرتقى بالحوار زى ما عمل فعلا استاذ tham1010

واخيراُ اشكرك على اهدائك لى الاية الجميلة بس ياريت حضرتك كنت كملت العدد لاخرة علشان نشوف انت علمت بالوصية كاملة ولا ناقصة حتة وكمان حتى علشان اعرف حضرتك تقصد العدد اللى فى رسالة بطرس ولا اللى رسالة تسالونيكى

غير مجازين عن شر بشر او عن شتيمة بشتيمة بل بالعكس مباركين عالمين انكم لهذا دعيتم لكي ترثوا بركة.
بطرس الاولى

انظروا ان لا يجازي احد احدا عن شر بشر بل كل حين اتبعوا الخير بعضكم لبعض وللجميع
تسالونيكى الاولى

واسمحلى اهديلك انا كمان ايات من انجيلى المفضل (متى) تكمل معنى الايات اللى حضرتك ذكرتها
متى الاصحاح 18 العدد 15
"وان اخطأ إليك أخوك فاذهب وعاتبه بينك وبينه وحدكما. إن سمع منك فقد ربحت أخاك ...

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش