قديم 19-10-2011, 03:08 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ردا علي كل الاعضاء المستائين من زياده الاسعار .. و لن اتحدث في هذه المشكله خارج هذا الموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seifmando مشاهدة المشاركة

السجاير مهما زادت مينفعش تنسبها للعربية
يعنى الزيادة الـ 10% مثلاً هتعمل الاتي:
1- علبة السجاير اللى بـ10 جنيه هتبى بـ 11 جنيه
2- العربية اللى ب100,000 حنيه هتبقى 110,000 جنيه

اللى عاوز اقوله ان مش معنى ان فيه حاجة فى السوق زادت 10% (اللى تمنها حتى لو بعد الزيادة هيبقى 20 أو حتى 30 جنيه حتى) يبقى انا كمان ازود السلعة بتاعتى باستثناء لو السلعتين مرتبطين (يعنى زيادة سعر البنزين هيغلى اجرة العربيات مثلاً)

لو مشينا بنفس المبدأ يبقى الاسعار هتزيد كل يوم

انت عمال تسألنا تسألنا .... ممكن اسألك سؤال صغير ومش عاوزك تكتب الاجابة بس جاوب قدام نفسك وبس.. انت لو معاك الـ 160,000 تمن الالنترا (اللى لسه هتغلى كمان ) ممكن تعدد الاختيارات وتشوف الالنترا هتبقى ترتيبها الكام مع العلم انك ممكن تدخل معاهم مستعمل (زي BMW 318i موديل الفينات مثلاً)

ومع الاعتذار لكل الاعضاء المشاركين فى الموضوع انا بنسحب من الموضوع لانه تحول لجدال مش مناقشة (شخص واحد هو اللى صح ورب عمله هو اللى صح واحنا الكام مليون مصري اللي غلط)
أنا معاك الاستاذ محمود بيتكلم اننا احنا الى نرد عليه
مش هو الى داخل عشان يرد علينا
معلش مع احترامى لما الكل يجمع على ان الاسعار مبالغ فيها
يبقى أكيد مش الكل غلطان ولا رأى حضرتك ايه؟؟؟؟؟