قديم 19-10-2011, 05:09 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول عطل فى عربيتى مع تمام 13 الف كيلو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amro atif مشاهدة المشاركة

تحت امرك يا باشا في حاجه اجمد هقولك تعملها بدل ما تضرب المشوار الوحش دا انزل بكره منصور اللي في محطه موبيل سندوب واطلعلهم فوق وقلوهم عاوز استلم الحساس من عندكم هياخد رقم موبايلك ولما يوصل هيكلمك تيجي تركبو او تستلمو بس انا مجرب الموضوع دا في طنابير ومساتر فرامل خلفيه بعتو جابوها من اسكندريه بعد يومين من الطلب
وبالتوفيق ان شاء الله
ياباشا انا مش عارف اقولك اية الصراحة والله انا كنت شايل هم المشوار المقرف دة ومش عارف اعمل اية بس كنت كدة بجد خدمتنى صح تسلملى يا صاحبى وبكرة ان شاء الله هنزهم واشوف الموضوع دة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024