قديم 14-10-2011, 09:46 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو سمحت ؟؟؟؟ إركن فى مكان تانى

بصراحة دى بقت حاجة تقرف فعلا وبتكرة الواحد فى نفسة

بس انا عن نفسى قبل ما بركن فى اى مكان بنزل استأذن من صاحب المحل الاول بالادب والذوق وبكلمتين حلوين ونادر بصراحة لما حد اعترض ... يعنى بمعنى تانى احرجهم بدل ما هما يحرجوك

بس الاصعب من دة كلة والى انتشر بطريقة غريبة فعلا ... مافيا الجراجات كل ما تيجى تركن فى اى مكان فى الشارع تلاقى واحد طالعلك زى ال........ وعاوز 10 جنية عافية وطبعا لو مدتلوش حاجة هتلاقى عربية متنفضة من العلامات ومتشوة من اولها لاخرها

دة انا مرة وقفت العربية عند جامعة القاهرة والله بالضبط 10 دقايق ودة عاوز 10 جنية ويانى لو فكرت بقى تقولة لية ياعم 10 جنية ولا اديتة اقل ولا حاجة

قلة ادب بقى من هنا وتلقيح كلام من هنا للصبح بجد انا لما بيجى القاهرة بيتحرق دمى وبحمد ربنا انى مش ساكن هناك وقالى كان زمانى عملت مصيبة

بردة الواحد لما يكون فى بلدة واغلب الناس عارفاة بتبقى عزوة وحاجة حلوة مش كل مكان اروحة الاقى نفسى مقطوع من شجرة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024