قديم 12-10-2011, 04:22 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي اول عطل فى عربيتى مع تمام 13 الف كيلو

طبعا احب احى مبدئيا كل اصدقائى وكل اعضاء مصر موتوزر الى هما اكتر من اخواتى ولازم طبعا اشارككم اى حدث يحصل عندى

انا امبارح غسلت العربية وسافرت ورجعت فى نفس اليوم .. وانا داخل البلد لمبة الاية بى اس abs نورت بينى وبينك قولت يمكن تكون تهنيجى كمبيوتر استنى ياواد كدة لما تروح عند الجراج وبطل ودور وشوف

وفعلا عملت كدة وكانت المفجأة ان اللمبة طفت قولت بقى اجرب واشوف الاية بى اس شغال ولا ... اول ما دوست ع الفرامل نورت تانى ... قولت بس كدة الموضوع بقى واقع وادمى ان فى مشكلة المهم جرجت العربية ..

تانى يوم الصبح كلمت الميكانيكى وحكيلتة ع الموضوع واتفقت انى اروحلة اخر النهار كدة

وروحت للحاج محمود ( الميكانيكى) عملنا تشيك بالكمبيوتر وظهر ان فى مشكلة فى السينسور الى فى العجلة الشمال ومسحنا الايرور ورجع تانى ..

بدأ الحل وفكينا الجنط وبعدين فجينا السينسور واتنضف وبعدين ركبنا تانى ( للاسف نفس المشكلة هى هى ... يعنى سينسور كدة يا معلم لازم يتغير )

طبعا علشان نقطع الشك باليقين ان المشكلة فى السينسور مش فى كابل الكهربا الى موصلة جبنا سينسور تانى وركبناة وشتغل وكلة تمام

طبعا السينسور بتاع العربية مش موجود المهم الحاج محمود عندة سينسور ماذدا 3 استيراد وهو دة الى جربناة ويركب عادى قولتلة يركبة قالى لاء لما نسأل الاول ولما نيأس نخلى دة اخر خيار لينا

وهو مسافر بكرة القاهرة ان شاء الله ولو اتلاقاة هيجيبة ملقهوش هنركب بتاع الماذدا وبصراحة انا بحترم اى حاجة استيراد اكتر من الجديد لانة خارج من عربية وبتاع الشركة الاصلى لكن الجديد الله اعلم بية

انا بس عاوز منكم حاجتين

اول حاجة تدعولى ان ربنا يعدى الموضوع دة ع خير لانة بصراحة ومخبيش عليكى معكننى

وثانى حاجة بقى انا نفسى اعرف السينسور دة اية الى بوظة واية احتمالات ان عربية جديدة يبوظلها سنسور الاية بى اس فى البداية كدة ؟؟

اة معلش وحاجة تالتة كمان .. انا طبعا اول مرة اشوف السينسور دة فى الحقيقة كدة انا لاحظت انة عبارة عن قطعة بلاستيك كدة .. حد عندة فكرة دة بيشتغل ازاى او اية فكرتة ؟؟

واشوووفكم ع خير مع تفاصيل جديدة غذا ان شاء الله

HaMaDa-ToUB@R

01000902024