قديم 04-10-2011, 11:25 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي يا جماعه اشغل الاوفر درايف ولا اسيبه مش شغال ارجو الرد للاهميه

السلام عليكم اولا انا بشكر اعضاء هذا المنتدي اللي بامانه افدني كتير قبل الشراء العربيه او بعد الشراء الحمد لله انا بس كان عندي استفسار انا لما استلمت الصني كان الاوفر درايف اللمبه شغاله اللي في التابلوه وانا عرفت من الاعضاء المحترمين ان كده هوه مش شغال فراي حضرتكم اني اشغله ولا اسيبه علي الاوف وانا قريت في كتالوج العربيه ان افضل اطفائه في صعود المنحدرات او هبوطها ويفضل تشغيليه والعربيه بارده الاوفر درايف يفضل تشغيله علي السرعات العاليه لانه يوفر ف البنزين فارجو النصيحه اشغله علي طول وخلاص ولا اعمل ايه وفي حاله تشغيله اشغله والمحرك بارد ولا ينفع في اي ظروف ارجو الافاده كما عودمنا