قديم 04-10-2011, 02:43 AM
blade2011 blade2011 غير متواجد حالياً

blade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the rough
افتراضي رد: افضل سيارة تصلح لكى تكون تاكسي

انا ورمت بجد ورمت بجد يا جماعة من تحيز الاعضاء الرهيب دة بجد وخاصة بتوع اللوجان و BYD يا جماعة الراجل عاوز تاكسى تاكسى تاكسى تاكسسسسسسسسسسسسسسسسسى يعنى هايصرف علية كل يوم مرة واحد حمار يخبطة من ورا ويكسرلة فانوس مرة تانية العربية تعطل فجاة منة يروح يصرف عليها مرة تالتة جوز كبالن ومقصات حرام عليكوا كدة بجد انتوا بتشوفوا لوجان تاكسى يعنى ولا BYD تاكسى يعنى لا بتشوفوا اية فيرنا ولانوس وشاهين دة معظم التاكسيات بصراحة دة المعظم بص ياباشا انتا هاتجيب عربية اكل عيش مش منظرة يعنى وبتصرف كل يوم ماتسمعش كلام اللى يوقلك قطع غيار اللوجان بقت عند السباك ولا قطع غيار ال BYD بقت عند بتاع البطاطا بجد هات الحاجة اللى مرتحالها واللى بتشوفها كتير واهم حاجة اللى ( الناس كلها بتتفهم فيها ) كمان انتا مش من القاهرة يعنى بالعربى كدة مش هاتلاقى قطع غيار اصلا كتير متوفرة ومعمرة للانواع اللى هية اللوجان او BYD
فامش قدامك الا لو جديد يعنى الفيرنا والانوس ( والاتنين مش فارقين كتير عن بعض اللى ترتحالها هاتها ) او مستعمل شاهين وانا ارشحلك دى لو فكرت لو يعنى فى مستعمل هات شاهين نضيفة تاكسى كويسة بجد وحمالة قسية والفانوس كلة مش بيكمل 40 جنية
حاجة اخيرة ارجوا بجد يا جماعة بلاش تحيز لنوع معين بجد يا جماعة كل واحد يخش يرشح حاجة للراجل يعرف ان دى تاكسى مش ملاكى هايقضى مشواروة ويروح