قديم 22-09-2011, 01:17 PM
blade2011 blade2011 غير متواجد حالياً

blade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the rough
افتراضي رد: محتار يا جماعة بليز وارجو المساعدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asom_6 مشاهدة المشاركة

أيه الأخبار معاك أستلمت ازاى وعملت أيه ؟؟؟ وايه اخبار اللانوس 2012 بالإضافات الجديدة ؟؟

الرد احنا منتظرينه طبعا لما ترجع للموقع بعد كام يوم تكون شبعت فيهم من العربية الجديدة ... دا اذا كنت يتروح البيت اساسا وتسيب العربية

عموما الف مبروك عليك وربنا يديك خيرها يارب ويكفيك شرها
الحمد لله استلمت الانوس امبارح بعد طول معاناة بعد لما جت الحمد لله المهم بقة نخش فى التفاصيل الفرق بينها وبين 2011 اول حاجة الازاز الفامية اللى ورا وفرش الابواب والكاسيت والكاسيت صوتة حلو الحمد لله لانى كنت قلقان اوى من دة من كاسيت وسماعات اللانوس المهم بقة سوقتها كمان لغاية البيت اما كتجربتى بقة بعد العشرة خمستاشر مرة سواقة فى حياتى :
1- الدبرياج عالى اوى مش عارف دة عيب ولا اية فى العربية حتى خليت سواق تاكسى يجربها ( سواق شاهين بالمناسبة ) قالى اة فعلا عالى ووطيتة شوية يعنى شوية صغيرين اوى
2- احساس اومليت اوى لما يكون معاك العربية ومش عارف تمشى بيها لانها لا مركبة نمر ولا حتى مرخصها
3-العربية ماشاء الله ( وادعولى ) زى الفل كسحب وبحس انها عاوزة تجرى اوى اوى اوى ( يمكن عشان هية جديدة )
4- اخر حاجتين عاوز اسال عليهم العربية شوية بتسخن من برة يعنى لما احط ايدى على الكبوت بس مش نار يعنى
5- انا حسيت ان فية زنة فى الدبرياج خفيفة كدة ( هل دة مثلا عيب فى سواقتى )
دى تجربتى المبداية واكيد هاقول تجربتى بشكل مفصل يعنى بس لما اخد عليها ان شاء الله وادعولى ان ربنا يباركلى فيها ومتشكر اوى بجد على مساعدتكم ليا فى اختيارى للانوس وانى ابقى لانوسى جديد معاكوا