قديم 22-09-2011, 07:24 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موديلات صني ٢٠١٢ هتنزل امتي انا حاجز بقالي شهرين

شكرا جدا علي ردود واهتمام الساده الافاضل العربيه الصني ٢٠١٢فعلا الاكس صالون اتوماتيك من غيرabs ب٩٥ الف عند السبع منتهي الاستغلال علي الرغم انه توكي لنيسان الوحيد عندي وموديلات ٢٠١٢ هو الوحيد اللي عنده اعمل ايه انا شايف ان هوه مبالغ اوي ف السعر عشان هو الوحيد الللي عنده العربيه وانا شايف ان السعر مبالغ جدا علي النيسان التقفيل المصري مقارنه بسعرها في نفس ميعاد اللسنه السابقه كانت ب٩٠ الف عشان استغلال التجار فياريت كل واحد كان حاجز ولقي السعر غلي بطريقه ديه يستني شويه ويأجل الشراء عشان يضطروا يبعوا بالسعر اللي حدده المصنع نيسان ايجيبت وانا عارف فعلا ان الدولار غلي بس فيه عربيات كتير سعرها اقل علي الرغم من غلو الدولار زي الاوبترا وكيا مع ثبات بعض الاسعار علي بعض السيارات واعطاء خصومات فياريت كل واحد يقول رايه في كلام ده