قديم 17-09-2011, 03:22 PM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول تقرير شخصي عن الالنترا (الشكل القديم) حصري لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A7MED NASSER مشاهدة المشاركة

و الله يا محمد انا كنت مكسوف و انا برفع الصور هنا . بس مش مشكله انت عارف بقي السفر و كده فتبهدلت مننا في مصر (القاهرة و الخانقة بتعتها) . ده المنصورة طلعت جنة و الله . تسلم كتير عالرد
القاهره والمنصوره .. انا من سكان القاهره ومن زوار المنصوره تقريبا اسبوعيا . بجد يابختهم الي ساكنين فيها فعلا عروس النيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A7MED NASSER مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك . 160 لا يا باشا انا مش من هواة الجري و كده بس انا بحس ان الالنترا دي عايزه تجريك غصب عنك و كل شويه بتحس انها عايزاك تدوس عالكسلاتير اكتر علشان تجري زياده . ما نكرش اني كنت قلقان و انا ذكرت كده في الرد بتاعي (مش عربيتي بقي) فلازم اقلق . شكرا ً لردك
اجري يابني ادم جري الوحوش .. اتوبيس 710 متلحقوش
السرعه اي كانت عربيتك او عربيت غيرك مش مضمونه وانا بتعلم كان الي بيعلمني السواقه وانا صغير كان دايما يقلي توقع اخطاء الاخرين ولو مكنتش متوقعو وبتجري مش هتلق تصرف في التأني السلامه وفي العجله الندامه

شكرا علي التقرير استاذ احمد تسلم ايدك