قديم 12-09-2011, 02:09 PM
blade2011 blade2011 غير متواجد حالياً

blade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the rough
افتراضي رد: محتار يا جماعة بليز وارجو المساعدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

بص يا كبير الانوس كانت كويسة ايام ما كانت دايو لكن اللي بينزلها منصور دلوقت ممكن تبقي اي حاجة غير انها لانوس - وبالنسبة للفيرنا متهيالي انت مش حتبقي مرتاح فيها لان صالونها ضيق جدا وانت ماشاء الله طويل يبقي حاجة من اتنين يا تفكر في حاجة تكون واسعة استعمال بالمبلغ اللي معاك وخصوصا ان سواقتك ضعيفة يا تدور علي حاجة تلنية غير الاتنين دول - وياريت قبل ما تدور علي اي عربية شوف الاول اقرب مركز صيانة ليها : قريب منك ولا لأ وكويس وسمعتة كويسة ولا لأ عشان متجيبش عربية وبعدين تدوخ بيها لو لاقدر الله حصل فيها حاجة
ايوة ياباشا الحاجة الكويسة بالنسبة ليا هية اللوجان بس بغض النظر فعلا شكلها مش بيعجبنى ازواق تانى حاجة انا كنت واقف برة العربية وصاحبها مشغلها ومشغل التكيفف اية دة صوتها عالى جدا بجد زى الشيفرولية الدبابة يعنى حسيت بجد اوى انها هاتنط من صوتها اخر حاجة انا لو هاقسط وكدة حاتحاج يعنى لو خبطتها عربية تكون صيانتها على الاقل رخيصة يعنى المها بسهولة لكن اللوجان اة بدات تنتشر وقطع الغيار بدات فعلا بس مش كلها واغلب القطع المعمرة لسة ماانتشرتش فعلا واللوجان فى التوكيل صيانتها غالية وحتى لو خلصت تامين واقساط وانا ناوى اقسط اول سنة واكيش الباقى بعد كدة مش هابقة فاضى اروح التوكيل لو اتخبطت ولا جرالها حاجة كل شوية او ان فعلا اصرف عليها المصاريف دى كلها دة لا قدر الله وجرالها حاجة