قديم 12-09-2011, 06:49 AM
mustafa811 mustafa811 غير متواجد حالياً

mustafa811 has a spectacular aura aboutmustafa811 has a spectacular aura about
غاضب جدا شكلي اتفقعت عين النهارده مع النترا 2012

هههههههههه

قصة غريبة جدا و لا حواديت الف ليلة و ليلة .. انا كنت جبت عربية النترا اوتوماتيك 2012
زي النهارده كده من اسبوع و طول الاسبوع ده كنت بارخص فيها و اظبطها و كله تمام
و النهارده كنت طالع ادور على فرش ليها و طقم دواسات و عديت على سبير كير و للاسف لم اجد ما احب و خصوصا اني كنت شفت فرش مخصوص للالنترا الجديدة بالذات و مالقتوش عند سبير كار و الرجل كان عاوز يركبلي فرش generic و يقولي كله واحد و ماتخليش حد يضحك عليك المهم كلامه مادخلش دماغي و نزلت شارع الاكسسورات عند محل اسمه القبطان و لقيت
عنده فرش نازل مخصوص للالنترا 2012 بخامات الماني و ماركة يونيتكس و خدته على حوالي720 جنيه و سمعت انه بيتباع باقل من كده بس انا كنت مستريح للمحل و خدت طقم دواسات
بيج vital road تايواني نضيف جدا ي 150 جنيه و ارضية جلد للشنطة بحوالي100 و حاجة

الفرش كان جلد صناعي بيج بس فاخر و مرسوم بالظبط للالنترا زي الفرش الاصلي بالظبط
و شاب اسمه حماصة زي الفل و قرد ماشاء الله و شكله اشتغل في كذا عربية قبل كده و عملهالي
بنضافة و خدت من حوالي ساعة لاتنين .. و العربية ماشاء الله بقى شكلها فاخر جدا و اخر
الاجة .. بس يا سيدي و جيت اكلمها راحت معيطة هههههه .. و انا بادوس بنزين سمعت صوت
شخللة من الكرسي بتاعي ال انا قاعد عليه و انا بافرمل بارده اسمع صوت شخللة !!
زي مايكون فيه مسمار عمال يروح فدام و يرجع ورا .. تدوس بنزين يقوم المسمار او اي كان
يقوم متزحلق ورا و تقوم مفرمل مره واحده يقوم المسمار يتسمع و هو بيجري لقدام و هكذا

قعدنا ندور في المجرى بتاع الكرسي على مسمار او فكة معدنية تكون واقعة بس مفيش حاجة باينة
فكينا الفرش بتاع الكرسى القدماني و ضهره البلاستيك و دورنا و برده مافيش فايدة
المهم بعد ساعتين تدوير روحنا البيت و ابويا قالي هننزل ندور عليه و خصوصا ان عنده
طقم مغناطيس جامد .. و قعدنا ندور في كل حته ممكن يكون فيه مجرى تسمح لحاجة معدن
انه تجرى فيه مفيش فايدة .. المهم لقينا كمان فتحات تحت الكرسي : واحدة للتكييف و التانية
بيعدي منها كابل كهرباء و واحدة بتاعت الشنطة و البنزين و قعدنا ندخل فيهم المغناطيس
بدراع طويل مخصوص و لا الهوا .. و بعد محاولات يائسة اصابنا اليأس و طلعنا و قلنا
ننزل نكمل شغل بكره .. و قلنا مافيش حل غير اننا نخلع الكرسي و نحاول نشوفه فين
و هو طبعا حاجة من اتنين يا اما نزل الجزء المعدن ده ما بين ارضية العربية الفابريك و الصاج
او نزل في احدى مجارى الكرسي من تحت او ممكن يكون نزل في فتحة الهاند بريك مثلا جنيه
معدن و لا حاجة

المهم شوفوا سبحان الله تبقى جايب عربية بالشيئ الفولاني و يجي جنيه معدن او مسمار بجنيه
ممكن يخليك تفك العربية 100 حتة و ممكن ماتلاقهوش .. على العموم الحمد لله على كل شئ
و ادعوولي يا شباب ان الاقى القطعة المعدنية ده