قديم 05-06-2009, 01:19 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لماذا تجاهلت قناة الجزيرة القاهرة فى زيارة اوبما

أنا لا أدعم موقف قطر ! رغم انى أكلت عيش و ملح و سمك هناك لمده طويله ! لكن قصدى أنه ليس من

المروءه عندما تختلف مع شخص ما تقوم معايره بمراته أو أمه ! هذا على مستوى الآفراد ! أما على مستوى

الصحف و الدول ده يبقى شىء مخجل و حتى حقير ! على الآقل عارفين ليه ؟ علشان مابتسمعوش ايه اللى

بيتقال على نسوان مصر كلها بما فيهم أحبائكم و أهلكم و كمان ما بتعرفوش ايه اللى بيحصل للناس اللى

بتاكل عيش و بتدارى جنب الحيط هناك بعد كلام الصحف ده !

أما يا أبونورا أنا قصدى السياسه مافيهاش زينب زى فؤاد المهندس فى فيلم و مسرحية ( أنا و هو و هى )

و بات ليله مع شويكار اللى اعتقد انها مرات النمساوى المجرم ( نمر مطر رعد) و جاب له واحده معفشكه

علشان تتعرف عليه اذا كان هوه اللى بيت مع مراته ولا لآ وكان اسمها زينب ! و حيث أن فؤاد المهندس كان

فى القصه محامى فهو قال قولته الشهيره ( القانون مافيهوش زينب ) ! عرفت التشابه و الصله ؟؟؟

سيبنى بقى أستريح شويه لآنى نهجت أو هنجت بعد الكلمتين دول ! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan

التعديل الأخير تم بواسطة Dr. Bolbolan ; 05-06-2009 الساعة 01:33 PM