قديم 03-06-2009, 02:32 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دليل صيانة ال 128

بصوا يا جماعه بالنسبه لمحبي ال128 وعاوذ يجيب 128
اول حاجه وانا بنبه اهوووو علشان ارضي ضميري
اهم حاجه القائم يعني العربيه ماتكونش مغيره نصف خد معاك سمكري
لان النصف الامامي دائما لل128 بيكون متغيير وطبعا في عربيات تقفيبلها للنصف كويس وفي عربيات لقدر الله لو مطب صناعي واخده وانت مش واخد بالك
لقدر الله تلاقي العربيه جات نصفين
ptmnlo123per160 ptmnlo123per160 ptmnlo123per160 ptmnlo123per160 ptmnlo123per160
ثانيا الماتور
ماتور ال128 ماتور كويس بكل حلاته بمعني لو انت بتجيب 128 ولقيت صوت الماتور عالي لا تقلق فده امر طبيعي وعادي للعربيات كلها ؟ يعني هتكون محتاجه ايه غير ظبط الهوا او تغير طقم كهرباء (ابلتين - كندنسر - بيجوهات )

ثالثا تظبيط العربيه : بصوا من الاخر ال128 جامده بس لو تتظبط صح وعلى ما سمعت من العضو والاخ الفاضل Kofta خلال تبادل الكلام عبر الاميل وراني 128 في الاوتوكورس بماتور 2000 cc لو شوفتوا العربيه جامده جدا
وللاسف الفيديو اتمسح من عندي وانا اطالب العضو Kofta بعرض الفيديو اليكم
بس المشكله اللى بيتحكم في تظبيط اي عربيه الفلوس يارجاله ptmnlo123per1127

وبأذن الله اللى عاوذ يعرف اي مشكله بخصوص ال128 انا عنيا اليكم بما اني امتلكها وعندي خبره كبيره فيها
ولكن لا يمكن قول الكثير مني علشان انا مش في دماغي حاجه محدده هههههه وزي ماقولت

شعارنا هو
اسأل_استشير
ههه

I do not like driving a fast but I love fly slowly