قديم 14-07-2011, 02:21 AM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future
افتراضي رد: انا فى حالة انعدام وزن ارجوكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor :اصبح تحدى وجدال من اجل الجدال
اولا الجدل انت اللي نشأه من البدايه لما كتبت اسعار قطع غيار اللوجان و BYD المعلن عنها من الجرايد لمجرد مساعده صاحب الموضوع و دخلت انت وقولت (مقولتش ليه علي الكابلن ب7000 و عربيه بتكنولوجيا قديمة و في الأخر حاطت ) ساعتها رديت عليك برد محترم وانت بعدها كتبت (شكوي اصحاب اللوجان و واحد غلبان عمل حدثه و كاتب اسعار غير صحيحه بالمره) انت مش متأكد من مصدرك متكتبوش مره فانوس ب 650 و مره ب 1500 يعني حتي مش باصص انت بتنقل ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor :زى اللى بيقول انه موتور ال بى واى دى موتور مجهول وغير معروف الا فى مصر وطبعا دى عبارة كوميدية جدا لا يصدقها عاقل
انا قولت شركة مش معروفه غير في مصر و طبعا في الصين وبعدين الكوميدي فعلا شكل العربيه من ادام تويوتا كورولا و من ورا Honda Fit علي فكره الكلام ده ويكيبديا و كمان انت بتقول موتور ميتسوبيشي يعني ضربوها في الخلاط طلعت BYD

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor :واخيرا انا لن اشترك فى اى جدل عقيم
انت معندكش روح الحوار و كل مشاركاتك بتأفش علي الأدامك بأسلوب غير حضاري زي جمله ( الأخ اللي كاتب و عبارة كوميدية جدا لا يصدقها عاقل ) اسلوب متدني في الحديث وانا لا يشرفني ان اكمل الحديث بهذا المستوي

التعديل الأخير تم بواسطة Eng.Ahmed Wagdy ; 14-07-2011 الساعة 02:42 AM