قديم 13-07-2011, 03:34 AM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future
افتراضي رد: انا فى حالة انعدام وزن ارجوكم

ياريت الاخ الذى ذكر قطع غيار اللوجان يذكر سعر الكبالن والذى يقترب من 7000 جنيه لسيارة بتكولوجيا قديمة من عام 99 بموتور 8 صباب 90 حصان ولا ده موش محسوب من قطع الغيار؟
انا جايب اسعار قطع الغيار المعلن عنها في الجرايد و الكبالن سعرها 7000 جنيه ايه المشكلة فكبالن الفيرنا الاصلية فالتوكيل بـ 5500 جنية لانها تأتى بالعامود كاملة ومقلتناش سعر الكبالن بكام عندك و بعدين مش تكنوجيا قديمة و لا حاجة عندك سكودا فانتسيا برضه 8 صمام بتنتج 100 حصان علي حجمها الكبير ده و الكل بيشكر فيها برضه. مش مقياس

و بعدين انت عايز تقارن موتور رينو .... بموتور صيني من شركه مش معروفه غير في مصر بس (موتور مجرد شكل و تصميم تويوتا و لكن ميقربش للياباني بصله مجرد تقليد فقط)
موتور رينو بيقعد العمر مش بيقعد 3 ~ 4 سنين و سلام عليكم

انا حسألك سؤال BYD مستعملة بكام انهارده ب 45 ~ 50 الف يعني فرق 25 ~ 20 الف
اللوجان فول ابشن ب 70 الف و اول مانزلت كانت ب 67 الف انهارده مستعمله الفول اوبشن ب 57 ~ 60 يعني فرق 10 ~ 13 الف بكتيره ليه عشان ليها سوق في مصر و عليها طلب