قديم 12-07-2011, 11:36 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: مميزات الهاف بور الى بيتركب للادا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد سلندر مشاهدة المشاركة

بس انا عايز اسال سؤال لاحمد الشناوي بانسبة لتعديل دا بتاع الاسكترا 131 مافيش اي مشاكل لما يركب في لادا 2107 ومابيخليش العربية تعوم فوق 150 كيلو متر وكمان بالنسبة لبعد التركيب ممكن كل شوية تحصل مشاكل فيها والصيانة ممكن اي حد يتعامل معاها ولا لازم الي ركبها هوا الي يشوفا ممكن تشوفلي التكلفة بتعاتها دلوقتي كام عشان انا مش في مصر وياريت تقولي اركبها ولا بلاش عشان انا متردد اوي وخايف ابوز العربية خصوصا ان العربية مرفوعة وحالتها كويسة وياريت تقولي العنوان بزبط عشان انا من طنطا واول مرة اسمع عن الراجل دا وديني رأيك بصراحة والناس الي مركباها رايها ايه وشكرا واسفين على الاطالة
منور الموضوع يا محمد باشا
انا عيزك تطمن و متقلقش من موضوع التعديل ده خالص و العربيتين الى انا عدلتهم لسه فى واحده منهم مع ابن خالى و لا يوجد بها اى شكوى من الاسكاترا و العربيه فعلا هتبقا حاجه تانيه و هتدعيلى ان شاء الله
لما توصل بالسلامه ابقا عرفنى و انا اروح معاك عنده و هو راجل محترم جدا و فاهم فى شغله قوى و بالتوفيق ان شاء الله

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم