قديم 07-07-2011, 08:36 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عقدة دهان الفبريكة

اعتقد ان كتر النصب وقلة الوعى والضمير هم سبب توطن الفكرة دى فى دماغ الناس
وبرضه فى الغالب العربيات اللى بترش دواخل بيبقى اثر حادثة او خبطة جامدة وكمان رش الخوارج بيبقى لسبب فى الغالب اكت من النظافة والخدوش
العربية المستعملة فى بلدنا وبالنسبة للطبقة اللى كانت متوسطة تعتبر غالية نسبيا واللى بيشترى مش عايز يرمى فلوسه ع الارض واللى بيبع مش عايز يرش وينضف عشان مايخسرش طبعا فكر مشترك بين البايع والمشترى
لكن بره مافيش الكلام ده لان العربيات بصفة عامة رخيصة وخصوصا لو مستعملة وحتى لو مستعملة فا بتبقى مش مستهلكة نظرا لخلو الشوارع من منغصات القيادة فاللى بيبيع مش محتاج ينصب ع اللى بيشترى واللى بيشترى مش حارقة الفلوس اللى بيدفعها يعنى مافيش مبرر للنصب
غير ان الناس دول عندهم وعى وعلم ويمكن كتير منهم عنده ورش خاصة فى البيت كمان
مش كده ولا ايييييييه

صلى على رسول الله
---------------------