قديم 23-05-2009, 11:11 PM
ehabnet1966 ehabnet1966 غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم يخاف اللة
التخصص العملى: محاسب mup للأدوية
هواياتي: القراءة والكمبيوتر

ehabnet1966 is on a distinguished road
افتراضي رد: بفضل الله استلمت البيكانتو امبارح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rammoo مشاهدة المشاركة

ياسلام ياهوبا على الدلع والجومدية ( شكلك أهلاوى )
كويس انك رفعت للمنتدى اللى حصل لما اتصلت بالتوكيل وتقريبا زي ماقولتلك لو هتلعب في السللك بلاش أحسن اشترى انت الكاسيت اللى يعجبك ( طبعا هتشغل عليه قرآن وبس ) ptmnlo123per154 عشان ربنا يكرمك ويبعد عنك العيال ولاد التيت اللى بيأذوا عربيات الناس وتروحلهم بيه التوكيل وقت صيانة ال 1000 وتخليهم يركبوهولك
وبالنسبة لموضوع التجريح فيارايت تروح لسمكرى شاطر أو تنزل الحرفيين وتشوفلك حد يملالك الفراغات اللى اتعملت من التجريح بلون عربيتك لونفع يعنى ده ممكن وبيحصل ( وطبعا مش هاوصيك ) ترجعلنا تانى ياباشا وتقولنا ايه الأخبار ptmnlo123per131 عشان العيال دول انا متغاظ منهم قوى أقولك كهرب العربية وريح نفسك عشان محدش يهوب نحيتها ptmnlo123per1127
شكرا رامو على الرد الجميل بس على فكرة أناموش أهلاوى ( ما بحبش كرة القدم نهائيا )
- أنا فعلا رحت لواحد ملا لى الفراغات واداها تلميعة بسرعة عشان تاخد اللون لغاية ال 1000كم ونشوف هنعمل اية فى التوكيل - ربنا يستر ويظل التوكيل على حالة وكفائتة أنا قرأت اليوم خبر وفاة رجل الاعمال محمد نصير صاحب التوكيل رحمة الله عليه.
- على فكرة أنا بأدرس فكرة كهربة الشارع كلة قبل ماأنام كل يوم عشان محدش يهوب ناحية الخوخة بتاعتى.