قديم 02-07-2011, 11:46 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الثورة المصرية علي خطي الثورة الفرنسية

يمكن يااحمد انفي مكاني اعرف حاجات ناس كتير ماتعرفهاش والحاجات دي فعلا تخليني اكون محبط ويائس .....

انته عارف لو المعلومات دي كانت تحريات مباحث او شرطه كنت قلت دي مبالغ فيها وكلها كذب وافتراءات بس المشكلة انها تحريات عسكريه وانته فاهم يعني ايه تحريات عسكرية.....

بس شويه شويه الكل هيعرف ايه اللي حصل في البلد دي وانها كانت مؤامرة من اكبر المؤامرات في تاريخ مصر ....

وانا ممكن اعذر اي حد هنا ممكن ميعرفنيش بس فعلا لولا انها اسرار عسكرية انا كنت كتبتها وبرضو كله بالدليل والمستندات ....

وده فعلا اللي خلاني اغير رأيي في اللي حصل في مصر ....
صدقني احنا داخلين علي ايام مايعلم بيها الا ربنا وفعلا احنا \اخلين علي العصر اللي قال عنه الرسول صلي الله عليه وسلم "فتن كأمواج البحر " ...

احنا مش محتاجين دلوقتي الا الهدوء وترتيب الاولويات واعادة بناء مصر لكل المصريين مش لميدان التحرير بس ...

وانا اسف ان رأيي ممكن ميعجبكش او ميعجبش الاعضاء بس الايام وحدها كفيلة بأنها تثبت وجهة نظري ...