قديم 21-05-2009, 12:16 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادثه في جهاز الاشعه بدار الفؤاد .. بين الاهمال و الفساد

انا متشكر جدا ليكم يا جماعه على مشاعركم النبيله و ردودكم ....
الواحد فعلا حاسس ان ليه اخوات في المنتدى بيحبهم و يحبوه .. و يقدر يعتمد عليهم و يلاقيهم وقت ما يحتاجهم ...
زميلي العزيز احمد انور ... كفايه مشاعرك و اهتمامك ... دي دفعه معنويه قويه
ابو نورا .. توأم روحي ... متشكر جدا على اتصالك برغم مشاغلك الكثيره ... وانا فعلا عملت جزء كبير من اللي قلته و لسه الباقي في الطريق ان شاء الله ... بس اهتمامي منصب حاليا على صحه الوالده الاول
دكتور محمد الرفاعي ... الف شكر يا دكتور على شهامتك و عرضك الكريم ... و شكر خاص على رسالتك الخاصه ... شرحك اكتر من وافي و وضح ليا حاجات كتيره اوي و مهمه جدا في فهم حقيقه ما حدث ..
صديقي العزيز ايمن عبد الرازق ... شكرا يا باشا على اتصالك و اهتمامك .. وفعلا انا بفكر جديا في الاتجاه للاعلام ... لأني بأعتبر تأثيره في كشف الاهمال اكبر بكتير من الاتجاه القانوني .. خصوصا ان هدفي مش تعويض او اعتذار على اد ما هو كشف الخطاء و اصلاحه
محمد (متيما) الحمد لله .... و قدر الله و ما شاء فعل ... الاهمال فعلا بقى في كل حاجه و اي حاجه ...
دكتور تامر .. الف شكر على تفاعلك و توضيحك .. انا مش بلوم الاطباء ... الطبيب اسمى مهنه ... و بعتبرها اهم مهنه في حياتنا المعاصره ... لكن للأسف طالها الامبالاه و الاهمال كما طال باقي المهن .... و لا اعمم .. فكما ظهر بالامس الاهمال و الامبالاه ... ظهر التعاطف و الاهتمام ....
للأسف المشكله الحقيقيه بقت في ضعف الذمم و النفوس ... وطغيان فساد الاداره العليا كما سيتضح من سياق الاحداث التاليه ... متسلط فاسد و تابع خنيع !!!
شريف باشا ... ربنا يخليك يا ريس ... كأنك حسيت بوالدي ... برغم ان كل تركيز الموضوع على والدتي .. لكن فعلا والدي ارهق جدا بسبب الموضوع ده ... وبسبب قلقه على والدتي ..
الله يسلمك يا استاذ كيلاني .. في احداث و تفاصيل حصلت و لسه محكتهاش ... لكن الحمد لله ... وربنا يتمم الامور على خير
شكرا اخي اسلام على مشاعرك ... اسألك الدعاء لهم ...
محمد بدوي باشا ... ربنا يخليك ... ده احنا جيران ياريس... حسجل رقمك ... وابعت لك رقمي على الخاص ... انا فعلا عملت محضر و اتهمت فيه المدير المناوب ... انا عايز بس عناوين الجهات المعنيه .. وانا اغرقهم شكاوي ....

شكرا لكل من شارك و لا اراكم الله مكروها في عزيز ...
و ساوافيكم بباقي الاحداث تباعا

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &