قديم 20-05-2009, 11:10 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب السواقة بسرعة ؟؟

موضوع جامد يا ابو نورا انا الايام دي متوسط سرعتي علي الدائري مبتقلش عن 140 و اخرها كان امبارح منور العالي و ماشي 140 و مقضيها غرز و ادي الصورة

و اقصي سرعة جبتها كان 170 بعربيتي علي الدائري برضه بس في اتجاه زهراء مدينة نصر كده بعد كارفور بكتير جبتها تحديدا في النفق الاول بعد كارفور المعادي

و عموما انا اهوي السرعة بجنون امبارح كنت ماشي في البحر الاعظم 100كم\ساعة بس الشارع كان فاضي طبعا احساس انك ماشي زي الطلقة و بتعدي من جنب العربيات في لمح البصر ده احساس ملوش حل بصراحة رغم انه خطر جدا علي الحياه يعني الصورة دي و انا باخدها جه في دماغي ان ممكن فرده تفرقع دلوقتي و لقيت نفسي بقول كل اللي يجيبه ربنا كويس و مكمل ههههه

IBIZA