قديم 18-06-2011, 12:27 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيوب اهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كار كير فورميلا1 مشاهدة المشاركة

كام تكلفت تسقيط الماتور واه عيوبه ومميزاته
ويرد تقولي تكيف كويس ولا
الموتور انا شاريه ماشى 50 الف كيلو يعنى يعتبر لسه جديد
الموتور بالفيتيس بالكنترول الموتور والفيتيس والشكمان بالريداتير بالعمه بريداتير الفيتيس بريداتير التكييف يعنى انا اشتريت الموتور كامل بكل مشتملاته بمعنى الحوض كامل
التعديلات تغيير العفشه كلها 6 سليندر امامى وخلفى وكرونه لوك
بعلبه الدركسيون الاسكاتره
التكييف بالكنترول بتاعه بكله توصيلاته بتاع 6 سليندر
مع زيوت التنظيف كلها
مع اجره الصنيعيه
لحد دلوقتى 27.5 الف تكلفه نهائى
العيوب انا غيرت حاجات بسيطه زى البيض وجلب قواعد موتور الحاجات البسيطه جبتها جديده بعد ما غيرت الحاجات البسيطه ملوش عيوب لحد وقتنا هذا الحمد لله
المميزات الموتور الحمد لله فوق الممتاز فعلا اداء وتحكم فى السياره ملوش حل سرعه تجميع على القياده الاسبورت ملهاش حل يصل 100 كيلو 6 ثوانى .
انا نسيت اقول كويل التكييف انا فكه من عربيه خليجى والكمبريسور برده يابانى واحد نصحنى بيهم وفعلا التكييف جميل جدا ومش ماثر على اداء الموتور
بص انصح الناس محدش يشترى موتور من الى على الارض نهائى نهائى اشترى نص وخد منه الى انتا عيزه ورجعله الباقى دى نصيجه لوجه الله لانى شوفت ناس اعرفهم حصل معاهم نفس الموضوع واتبهدلو بيه وبرده هما الى نصحونى بكده وانا بقول للناس الى عيزه تسقط .

والحمد لله فضل ونعمه كل حاجه اتظبط فى الاخر بعد معاناه مع الفيتيس بس فى الاخر طلع عيب بسيط .
وربنا يسطرها على كل الناس

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين