قديم 07-06-2011, 07:03 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير صيانة 10000 كم للسيارة مازدا 3 2010 ( زفت )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 مشاهدة المشاركة

ربنا معانا والله كل التوكيلات اصابها صرع وطمع غريب ربنا يسترها علينا ويقوينا عليهم
ربنا يكرمك
و بعدين مش انت مشرف الياباني
قولي اعمل ايه بالضبط
انصحني
ولا انت مشرف على الفاضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله يعينك يا استاذ علي معلش ديه ضريبة ركوب الياباني لازم يخربو بيت اي حد يفكر يعمل صيانه عندهم

والله يا استاذ علي بعمل الصيانة بتاعت عربيتي دلوقتي عند كام واحد من حبايبي بره ومش قادر اقولك علي كمية التوفير اللي بوفرها وبريح دماغي من الانتظار الممل بتاعهم وقلة الضمير بتاعت شغلهم قبل كدا خلوني روحتلهم مرتين علشان اعمل ريجلاش للفرامل وقولهم الفرامل تعبانة بشد الهاند والعربية ماشية ولا كأن في اي ريجلاش اتعمل

وروحت عملتها بره في خمس دقائق ورجعت 10/10
ربنا يكرمك يا أبو حميد
أنا فعلا شكلي حاعمل الصيانة برة التوكيل و مش حاروحلهم إلا في الحاجات الكبيرة أو المشاكل لا قدر الله أو قطعة غيار مزنوق فيها
و طظ في الضمان لأنهم مش حاينفعوني لما حاجة تبوظ
الاجابة : تونس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو سيف مشاهدة المشاركة

والله يااستاذ علي ربنا يعينك , هوه أنا بصراحة معاك في اللي حضرتك حتعمله على الأقل مش علشانك علشان اللي حيروح بعد كده , يمكن لما كذا واحد يعمل زي ماحضرتك حتعمل يمكن يكون في نتيجة , وممكن نعمل حملة ضدد أي توكيل حرامي إن إحنا نتكاتف وماحدش يروح للتوكيل وأعتقد ده حيكون درس ليهم كويس ممكن يجيب نتيجة حتى ولو بعد فترة , المهم النفس الطويل
ربنا يكرمك
على العموم حاتسمع بقية الحكاية إن شاء الله

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]