قديم 30-05-2011, 02:03 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أبشر يا أ. عماد... شبح اسبيرانزا يطارد أبوالفتوح..!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

انا بجد والله ياجماعه قاعد اقرا المشاركات وكل مشاركه منهم نطلع بأيجابيات كتير ونقف ونتكلم على نفس المشكله وكلام mmffor بأمانه يخلينى اقوله انه فعلا فعلا استاذ وفاهم وعارف الدنيا ماشيه ازاى وايه المطلوب وجاب فعلا المطلوب انه يتعمل واحسن جمله عجبتنى فعلا ان العربيه مش عايزنها زى البطيخه ياتطلع حمرا يااتطلع زى راس حسام حسن واخوه هههههه وان التوكيل لازم يبقى عارف كل مسمار وكلبس فى العربيه مش يجرب فشكرا ياممفور وياكيمو على الأسباب اللى ذكرتها ومستنين النتيجه يااستاذ عماد واتأكد ان انا اقسم بالله معاك ومش ضدك فى اى حاجه وسبق وقولت لحضرتك انك معاك حق فى كل كلمه وان نصر الله قريب وفعلا حصل اولى الخطوات اللى كان نفسك فيها عشان ناخد حقنا من اللى للأسف لايجوز حتى وصفه بالحرامى لأنه تجاوز المرحله دى من زمان جدا جدا جدا
ولله صدقت فى كل كلمه قلتها ياباسم

وخى الفاضل mmffor فعلا كلامه صح وده اللى انا بحكى عليه من زمان بس الناس مش عايزه تفهم ده ولله

كل اللى انا والناس اللى معيا عايزين نوصل لده انه لما

يكون حد عنده مشكله ويذهب ليهم يتم حلاها مش يفضل

طول عمره يعانى منها ياما يعمل حاجه تظهر حاجه تانيه

زى اللى يلمها من هنا تتضرب من هنا وخشى وشوف الصوره

اللى انا نزلتها للاخ اللى عامل تقرير عن الام11 ال2011

انا وريته صوره عربيه لسه زيرو فيها بلاوى ولسه بيضه

لم يتم ترخيصها والرجل بيقول انها بسعر انا بصراحه

مش عرف صح ولا لاء بيقول انه شريها ب79000 الف جنيه

كاش مش عرف ده صح ولا لاء والموضوع اللى فيه الصور

الرابط ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=58262