قديم 13-05-2009, 07:29 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of
افتراضي رد: بتحب السواقة بسرعة ؟؟

انا بحب السرعة جدا جدا ونفسي اشارك بسباق انا عايز حاجة تنمي مهاراتي مش هينفع شغل الردارات والكلام دة هو الواحد علشان بيحب السرعة لازم يموت لازم يكون في سباقات شرعية علشان منعملش سباقات غير شرعية في الشوارع ودي المواقف الي حصلتلي بسبب السباقات الغير شرعية كان معايا سيارتي الجيلي mkكنت بسابق 2 صحابي الاولاني بيجو 206 كوبية والثاني هيونداي فيرنا وكنا علي طريق المطار طبعا عارفين ان طريق المطار فية منحنيات صعبة لا تؤخذ علي سرعات عالية وصلت سرعتي 197 وكانت البيجو206 كانت امامي تماما والفيرنا شمالي بالضبط يعني اي غلطة هنموت احنا الثلاتة ودخلين علي كرف صعب الفيرنا هدت السرعة وانسحب لان عربيتة مش ثابتة وكان في في الملف 4 سيارات مشيين سرعة 90 وان هديت لسرعة 160 خد اربع غرز ورا بعض في وقت واحد وفي منحني قاسي جدااا واوجي ب206 تزحف علي الاسفلت تفاديتة وانا سرعة 170 عربيتي اترفعت من ناحية اليمين وكانت هتتقلب بسسب غلطة صاحبي وكدة عرفت ان الواحد لو واثق في نفسة لاثم ان لم يثق بالاخرين لان مش كل الي علي الطريق سواقين ماهرين والسواقة ملهاش كبير لكن فيها مهارة عالية وصعبة جداا وعايزة تركيز وانا نفس اشارك في سباقات سرعة اوي