قديم 27-05-2011, 12:37 AM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future
افتراضي رد: من تجاربكم مساعدة في شراء كاميرا ديجيتال احترافية SLR

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Explorer مشاهدة المشاركة

لا ما غيرتش العدسة قبل كده

العدسة اللي فيها كويسة ومش محتاج عدسة تانية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Explorer مشاهدة المشاركة

بس شفت واحد كان مركب عليها عدسة طويلة (معلش مش بفهم في العدسات

)

اه دي عدسة زوم , ولا يهم حضرتك كلنا كنا كده وبنتعلم هي دي الحياة , ربنا يديك خيرها ياارب . انا عاوز اخلص امتحان بس وانزل اتفرج براحتي واجيب ونبقي نعمل موضوع هنا او علي الفيس للي معاهم كاميرات وننزل احسن صور صورناها لو حبين الفكرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشا/// الحقيقة أنت أشترتها غالى أوى. أنا أشترتها من أمريكا زى ما قلت وكانت مكلفة على 1500 جنية مصرى ويابانى. طبعا شفتها فى مصر بمبلغ 3500 جنية. أكيد طبعا المكسب والجمارك خلت السعر ينط كدة والجشع كمان. تصدق أنى أشتريت ذاكرة من مصر 2 جيجا 120 جنية فى حين أن ثمنها فى أمريكا 8 جيجا 200 جنية فقط 2 جيجا يعملوا 70 جنية... مصر دى أسعرها جشعة جدااااااا....
فعلا الاسعار هنا وحشة جدا جدا

انا بفكر اجيب واشحنها من الامازون افضل بس عاوز اعرف الاول امن ولالاء , وهياخد قد ايه وربنا يسهل

ربنا يديك خيرها يارب

جهاز كسر زيرو بالعلبة والضمان وكامل المشتملات وامكانيات عالية

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...599#post583599