قديم 08-05-2009, 10:39 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ##هل بتحب عربيتك ودلعها ؟؟##

انا بسيب العربيه هي اللي تدلعني ...ptmnlo123per154

لكن انا عموما اهم حاجه عندي اني احافظ على الصيانه ... ومستناش الحاجه لما تبوظ ...
كل ما تيجي فرصه اغسلها غسله كويسه ..
وطبعا مظبط واحد يطوقها كل يوم ....
لكن الخرابيش و الخدوش بسيبها .. مقتنع انهم زي الدبان لو هشيته حيرجع تاني لوحده .. ولو موته حيجي غيره ..

مبفتريش عليها في السواقه .. لكن ساعات ممكن اشد او اكبس شويه .. بس بالمعقول

والحمد لله مليانه لعب العيال و فتافيت بسكوت و فرايز وكانز و ازايز مياه فاضيه و بقع عصير وخلافه ....

فين ايام الفيليشيا .. كنت بديها بوليش كل شهر ...واغسلها في البنزينه كل اسبوع ... مع انهم كانو بيغسلوها في الجراج !!!!
و الاسبراي في التابلوه على طول ... وقبل ما اخرج لازم السايس يطوقها .. ان شا الله 3 مرات في اليوم ..
دلوقتي انبوبه الاسبراي تحت الكرسي بقالها شهر ...

لكن عمري ما فكرت اعدل .. يعني اركب نواكل و لا اسبويلرز و لا حتى دباديب .. مقتنع ان العربيه بتنزل باكدج ..
وطالما عاجباني يبقى اجيبها على حالها ...
يدوبك كاسيت محترم و فرش و دواسات ...
علشان كده جبت الماتريكس من غير الكاسيت و ركبت لها سوني اكسبلود ... والفرش العيال قضو عليه
وطبعا مركبتش دفندرات و لا نواكل و لا اي لعب من الكلام ده .
مع ان نفسي اوي اركب لها سبويلر و جنوط سبور و اوطيها 5 سم ( مجرد خاطر )

شكرا يا سمسم على الطرح الجميل ... واسف للاطاله ptmnlo123per1127

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &