قديم 09-08-2008, 06:32 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيسان صنى 2009 الشكل الجديد!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قرشي مشاهدة المشاركة

اعذرني يا كاتب الموضوع بس يظهر أن فيه حاجة مش مضبوطة

العربية اللي أنت جايب صورها هي عبارة عن الصني المستوردة من الخليج و هي معروفة مسبقا فليست جديدة , و هي تأتي من مصنع سامسونج في كوريا و أنا لم أر لها نجاحا في السوق المصري لأن فيه الموديل اللي بيتجمع محليا و اللي أنا سألت مدير تسويق وكالة نيسان في مصر عن الشكل الجديد لصني و كنت أقصد وقتها شكل تاني غير الذي في المشاركة و جديد برضه , و لكن لأن الموديل يتم تجميعه فلن تجد في الوقت الحالي مرونة في تغيير الشكل كل عامين أو ثلاثة مثلا للتكاليف و يا رب ما يكون ردي ثقيل
ptmnlo123per1122

اسمها ptmnlo123per145 سانجيونج مش سامسونج ههههه
على العموم العربية دى شفتها فى شوارع مصر ولما سالت قالو دى النيسان الجديدة .. وانا سامع من قبلها انى شكلها هيتغيير فى 2009 وابقى اسال كويس...؟ptmnlo123per115

I'M BaD UseR