قديم 05-05-2009, 08:40 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تخفيض جاااامد في سعر فيات بونتو كلاسيك (حازم خضر)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassel مشاهدة المشاركة

alf alf alf shokr ya 7azem basha w bgd wgod wa7d zi 7drtk f elmontda f'7r lkl a3daa elmontdaa w rbna yysrlk el7al f modo3 el3rbeh w ykfek shrha w n2olk mbroooook 3la elbonto 2oreb
الله يخليك يا باسل باشا وانا فعلا سعيد بوجودي في المنتدي مع الناس المحترمه اللي زيك كده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 مشاهدة المشاركة

ربنا يرزقك يا زيموس بالبونتو والعرووووسه ونفرح فيك
الله يخليك يا حبيبي حنجيب العربيه الاول و بعدين العربيه تجيب العروسه بقي ههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MORE83 مشاهدة المشاركة

عندى سؤال للناس اللى جربت العربية دى و هو عن حجم الشنطة و هل تستحمل شنطين سفر مثلا واللا حجمها صغير
و فى حالة إن حجم الشنطة صغير فها تقترحوا مثلا إنى أفكر فى السيينا ؟؟؟؟؟ !!!!!!!
أفيدونا أفادكم الله
هيا شنطه العربيه مش صغيره بالنسبه لعربيه هاتش باك يعني هيا اكبر من شنطه الكورسا و شنطه الi10 و البولو و الابيزا بس طبعا مش حتبقي بوسع شنطه السويفت مثلا!!
لكن لو فارق معاك الشنطه اوي شوف اي عربيه تانيه
و السيينا بلاش منها لانها تقفيل صيني و مش متجربه و موتور اللي فيها 1500 بصراحه
ماشوفتوش مشترك مع اي عربيه فيات تانيه مش عارف هما جايبينه منين!!

حـازم خـضـر